Nadšený bude každý, kdo chce sledovat filmy, seriály a streamovaná videa. Vhodný je i pro ty, kdo běžně využívá instagram, twitter, facebook, snapchat a další sociální média.
Televizi přes internet
Jak to funguje?
Servis linky zdarma
Jak to funguje?
Anténu a router za 1 Kč
Jak to funguje?
Objednejte si zdarma nezávaznou návštěvu našeho technika, který přímo u Vás doma ověří, jaké možnosti připojení vám můžeme nabídnout.
Na základě zjištěných údajů Vám rovnou na místě navrhne a doporučí optimální řešení internetového připojení podle vašich možností a potřeb.
Pokud budete s nabídkou souhlasit, můžete spolu hned podepsat smlouvu.
Dohodli jste se s naším technikem? Pokud budete chtít, nic nebrání tomu, aby u Vás ihned nainstaloval potřebná zařízení, jako je anténa pro příjem signálu nebo router. Případně Vám pomůže se zřízením a nastavením domácí sítě.
Užívejte si naplno výhody rychlého a spolehlivého internetového připojení.
Ano, převod smlouvy je po dohodě možný.
Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a kontaktní údaje nového zákazníka a tarif, o který má zájem.
Pokud s námi už nemáte dohodnutý pevný závazek, můžete využívání služby podle potřeby přerušit. To se může hodit, když jedete například na delší dobu mimo domov. Nejkratší doba přerušení je 1 měsíc, maximum je 1 rok. A je pro vás zcela zdarma.
Ano, změna tarifu není vůbec problém. Můžete si jej nastavit po přihlášení v zákaznické zóně.
Změnu je případně možné provést také prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a tarif, o který máte zájem. My se o vše ostatní postaráme.
Tarif lze upravit po dohodě kdykoli v průběhu měsíce zpravidla k 1. dni následujícího měsíce.
Ano. Jediné omezení internetu od Eurosignalu spočívá v omezení maximální rychlosti, které zavisí na vámi vybraném tarifu. Pokud si ale zvolíte tarif odpovídající aktivitám, kterým se na internetu věnujete, nebudete omezeni vůbec ničím.
Zařízení pracuje v jiném frekvenčním pásmu (2.4 nebo 5 GHz), které je pro něj vyhrazeno, a v žádném případě jiná zařízení neovlivňuje.
Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte naši Hotline na čísle 227 031 811 nebo 775 330 949, kde Vám mohou naši technici poradit, případně objednat návštěvu technika, který problém vyřeší.
Rozhraní veřejné komunikační sítě jsou uveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup – Popis datových rozhrani
Neustále investujeme do modernizace naší sítě a veškerého využívaného vybavení. Naše sítě jsou připojeny přímo na vysokorychlostní optické okruhy. Dbáme na to, aby byla vždy zajištěna co nejlepší latence – odezva a volná kapacita všech linek. Jako jedni z mála poskytovatelů máme zokruhovanou síť a využíváme několik propojů do internetu.
Naše vysílače a přípojné body mají zálohované napájení elektřinou minimálně na dobu 8 hodin.
Údaje k nastavení SMTP serveru ke svým účtům elektronické pošty by Vám měl předat Váš provozovatel emailové schránky.
Faktury jsou rozesílány ve formátu PDF. K jejich otevření je potřeba mít nainstalovaný například program Acrobat Reader stáhnout zde.
Pokud v email fakturu neobsahuje vůbec, můžete si ji stáhnout po přihlášení do zákaznické zóny.
Zde je rozdíl v uváděných jednotkách (bity a Byty).
Pro převod mezi nimi platí vztah 1B (Byte) = 8b (bitů).
Při rychlosti 10Mbit tedy můžete stahovat data až rychlostí 1,192MByte/s neboli 1192kB/s.
Pravidla Fair Use Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny připojené uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat může být rychlost přenosu dočasně snížena.
Od 1.4.2008 bylo toto omezení v naší síti zrušeno.
Reklamovat služby lze pouze písemně a to na adrese: Družstvo Eurosignal, Roháčova 23, Praha 3, 13000 nebo emailem na adrese: internet@eurosignal.cz. Pokud bude reklamace oprávněná, odečte se poměrná část z Vašeho pravidelného poplatku, a to zpravidla v následujícím zúčtovacím období.
Po instalaci zařízení je uživatel povinen uhradit instalační poplatek a kauci ve výši platby za jedno zúčtovací období. Kauce bude uživateli vrácena po skončení tohoto smluvního vztahu. Uživatel je dále povinen uhradit poměrnou část pravidelného poplatku od data instalace do konce prvního zúčtovacího období. Služba začne být uživateli poskytována po uhrazení těchto poplatků. Dále je uživatel na konci každého zúčtovacího období povinen platit pravidelné poplatky podle uzavřené smlouvy.
Faktura – daňový doklad – bude uživateli zaslána elektronickou poštou neprodleně po skončení zúčtovacího období. Na žádost uživatele může být faktura zaslána v papírové podobě prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. V takovém případě bude poskytovatel účtovat náklady na zasílání podle aktuálního ceníku. Nedoručení faktury nemá vliv na povinnost uživatele uhradit částky za poskytnuté služby. Výši dlužné částky a další údaje potřebné k provedení úhrady si může uživatel vyžádat na zákaznickém telefonním čísle poskytovatele. Pravidelné poplatky je uživatel povinen uhradit na bankovní účet poskytovatele nejpozději do deseti dnů od ukončení zúčtovacího období.
Službu si můžete objednat:
Pokud budete chtít využívat klientský účet, měli byste vědět, že každému zákazníkovi bylo přiděleno „Uživatelské jméno a heslo‘. Bez něj se do Vašeho účtu nedostanete. Nemáte-li je, můžete si přístupové údaje nechat zaslat pomocí formuláře nebo kontaktujte HOTLINE.
Pokud přihlašovací údaje máte, pak se můžete k účtu přihlásit z libovolné stránky našeho WEBu (vpravo nahoře odkaz Zákaznická zóna).
Uživatelský účet se skládá z několika záložek. Rychlý přehled‘, ‚Vyúčtování‘,‘ Nastavení účtu‘, ‚Přidat novou službu‘ a ‚Odhlásit se‘
V záložce Rychlý přehled jsou informace o všech Vašich aktivních smlouvách, statistiky přenosu dat, možnost aktivace Sledování TV, případně je zobrazen Váš dluh.
V záložce Vyúčtování si můžete stáhnout kopii Vašich faktur. Případně pokud u Vašich smluv evidujeme dluh, můžete částku zaplatit ihned online kartou nebo převodem pomocí platební brány PayU.
V záložce Nastavené účtu je možné si prohlížet a upravovat část údajů ze smlouvy.
A na závěr v záložce Přidat novou službu můžete požádat o zřízení nové služby vybráním služby z nabídky. Po vybrání služby nezapomeňte kliknout na tlačítko Odeslat dole pod tabulkou.
O zřízení budete informováni mailem.
Pro ukončení práce s klientským účtem použijte odkaz Odhlásit se.
Pokud máte ke klientskému účtu nějaké připomínky nebo náměty, sdělte nám je, rádi se jimi inspirujeme pro další vylepšení našich služeb.
Poplatek, služba | Cena (vč. DPH) |
---|---|
Přidělení veřejné IP adresy | 360,- jednorázově 50,- Kč měsíčně |
Zaslání faktury prostřednictvím České pošty | 62,- |
Znovuzprovoznění služby po odpojení z důvodu neplacení |
450,- + měsíční poplatek + dlužná částka |
Výjezd technika + práce - první půlhodina | 480,- |
Práce technika - každá další započatá půlhodina | 360,- |
Připojovací poplatek při samoinstalaci | 360,- |
Zápůjčka zařízení na dobu max. 1 měsíce | 360,- |
Změna tarifu, max 1x za měsíc | 0,- |
Měsíční paušál (první měsíc poměrná část) | měsíčně s DPH | 730 Kč | 730 Kč |
---|---|---|---|
Vratná kauce | jednorázově | 730 Kč | 730 Kč |
Aktivace (práce technika) | jednorázově | 1799 Kč | 1800 Kč |
Hardware (zařízení) | jednorázově | 1 Kč | 2500 Kč |
98 % zákazníků s námi zůstává i po vypršení závazku.
Proč jsou spokojeni?Do 2 pracovních dnů se vám ozve náš technik a domluví
s vámi termín zapojení. Pokud se rozhodnete pro naše internetové připojení, na místě vám ho zařídí.
Volejte na mobil (máme T-Mobile):
775 330 949
Jsme na příjmu denně mezi 8:00 a 19:00
Volejte na pevnou linku:
227 031 811
Jsme na příjmu denně mezi 8:00 a 17:00