Nejčastější dotazy

Obecné

Jak to, že je internet od Eurosignal bez výpadků?

Neustále investujeme do modernizace naší sítě a veškerého využívaného vybavení. Naše sítě jsou připojeny přímo na vysokorychlostní optické okruhy. Dbáme na to, aby byla vždy zajištěna co nejlepší odezva a volná kapacita všech linek. Jako jedni z mála poskytovatelů máme zokruhovanou síť a využíváme několik propojů do internetu.

Naše vysílače a přípojné body mají zálohované napájení elektřinou minimálně na dobu 8 hodin.

 

 

Jak si můžu objednat vaše služby?

Je to velmi jednoduché, můžete využít některou z následujících možností:

  • Vyplněním registračního formuláře
  • Telefonicky na číslech 775 330 949 nebo 227 031 811
  • Přes klientský účet v zákaznické zóně

 

Co a kdy zaplatím?

Po instalaci zařízení je uživatel povinen uhradit instalační poplatek a kauci ve výši platby za jedno zúčtovací období. Kauce bude uživateli vrácena po skončení tohoto smluvního vztahu. Uživatel je dále povinen uhradit poměrnou část pravidelného poplatku od data instalace do konce prvního zúčtovacího období. Služba začne být uživateli poskytována po uhrazení těchto poplatků. Dále je uživatel na konci každého zúčtovacího období povinen platit pravidelné poplatky podle uzavřené smlouvy.

Faktura – daňový doklad – bude uživateli zaslána elektronickou poštou neprodleně po skončení zúčtovacího období. Na žádost uživatele může být faktura zaslána v papírové podobě prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. V takovém případě bude poskytovatel účtovat náklady na zasílání podle aktuálního ceníku. Nedoručení faktury nemá vliv na povinnost uživatele uhradit částky za poskytnuté služby. Výši dlužné částky a další údaje potřebné k provedení úhrady si může uživatel vyžádat na zákaznickém telefonním čísle poskytovatele. Pravidelné poplatky je uživatel povinen uhradit na bankovní účet poskytovatele nejpozději do 10 dnů od ukončení zúčtovacího období.

Jak můžu službu reklamovat?

Reklamovat služby lze pouze písemně a to na adrese: Družstvo Eurosignal, Roháčova 23, Praha 3, 13000 nebo emailem na adrese: internet@eurosignal.cz. Pokud bude reklamace oprávněná, odečte se poměrná část z Vašeho pravidelného poplatku, a to zpravidla v následujícím zúčtovacím období.

 

 

Internet

Můžu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

Ano, změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte prosím:

  • číslo své smlouvy, 
  • své kontaktní údaje,
  • kontaktní údaje nového zákazníka,
  • tarif, o který má zájem.

Jaká je technická specifikace optického připojení k internetu?

Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. 

  • Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie GPON
  • Každá optická trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez omezení dat
  • Agregace 1:10
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Jaká je technická specifikace bezdrátového připojení k internetu?

Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. 

  • Služba je poskytována prostřednictvím rádiových technologií dle standardů IEEE 802.11a, 802.11n a 802.11ac.
  • Každá rádiová trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez FUP (bez omezení dat)
  • Agregace 1:6
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Stavím dům a chci optický kabel. Co mám připravit

V okamžiku zahájení výstavby rodinného domu je třeba za pilířem napojit mikrotrubičku o rozměru 10/6 mm. Ta musí být nepřerušeně dotažena a zakončena v technické místnosti nového rodinného domu. V tomto místě bude umístěno koncové zařízení optické trasy (media konvertor), které potřebuje napájení 220 V. Z této místnosti doporučujeme natáhnout datové rozvody CAT5E a vyšší do jednotlivých místností rodinného domu, kde do budoucna plánujete umístit počítač, televizi nebo telefon.

Jsme připraveni poskytnout vám odbornou a technickou spolupráci při realizaci optické přípojky, včetně potřebné mikrotrubičky pro váš dům.

 

Optická přípojka výrazně zvýší hodnotu vaší nemovitosti, proto je důležité tuto přípojku včas dotáhnout do domu, aby se předešlo možným technickým komplikacím.

 

Mohu využívání internetového připojení od Eurosignal přerušit?

Pokud s námi nemáte uzavřený pevný závazek, můžete využívání služby podle potřeby přerušit. To se může hodit, když jedete například na delší dobu mimo domov. Nejkratší doba přerušení je 1 měsíc, maximum je 1 rok. Přerušení je zcela zdarma.

 

 

Ruší připojení přes WiFi příjem TV nebo mobilní telefony?

Zařízení pracuje v jiném frekvenčním pásmu (2.4 nebo 5 GHz), které je pro něj vyhrazeno, a v žádném případě jiná zařízení neovlivňuje.

Mohu si během využívání internetového připojení změnit tarif? A jak?

Ano, změna tarifu je samozřejmě možná. Změnu můžete provést po přihlášení v zákaznické zóně, případně prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. V e-mailu prosím uveďte číslo své smlouvy, kontaktní údaje a tarif, o který máte zájem. My zajistíme vše ostatní.

Tarif lze upravit po dohodě kdykoli v průběhu měsíce, zpravidla k 1. dni následujícího měsíce.

Je internet od Eurosignalu neomezený?

Ano. Jediné omezení spočívá v omezení maximální rychlosti, která závisí na vámi vybraném tarifu. Pokud si zvolíte tarif odpovídající aktivitám, kterým se na internetu věnujete, nebudete omezeni vůbec.

Mám problémy s připojením k internetu, co mám dělat?

  • Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
  • Pokud používáte bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru, a jestli je aktivní.
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače, a jestli je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
  • Zkuste odpojit ze zásuvky napájení jednotky a za 15 sekund jej opět připojte. Po cca 50 sekundách zkuste připojení znovu.
  • Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – přítomnost virů, spyware a jiného škodlivého softwaru.

Pokud nepomůže žádná z uvedených možností, kontaktujte naši podporu na čísle 227 031 811 nebo 775 330 949. Naši technici vám poradí další postup, případně k vám mohou přijít osobně a problém vyřešit.

Televize

Jaký je rozdíl mezi Kuki TV a Sledovanitv.cz?

Kuki TV je digitální televize, což znamená, že pro její sledování potřebujete set-top box. Sledovanitv.cz je internetová televize a set-top box nevyžaduje. V obou případech můžete sledovat své oblíbené pořady až 168 hodin do minulosti. U Sledovanitv.cz si můžete nahrát až 50 hodin pořadů, u Kuki TV můžete nahrávat 10 hodin pořadů.

Můžu si objednat televizi přes internet, i když od vás nemám internet?

Internetová televize Sledovanitv.cz vysílá prostřednictvím sítě Eurosignal, a z tohoto důvodu vám nedokážeme nabídnout televizi přes internet bez využívání našeho připojení. V případě zájmu vám během pár dní zajistíme kvalitní internetové připojení od nás.

Můžu změnit svůj výběr TV stanic?

Samozřejmě. Kdykoli si můžete aktivovat rozšiřující balíček prémiových kanálů a zvolit si tak programy, které vás aktuálně zajímají.

Jak funguje Sledovanitv.cz?

Sledovat televizi přes internet je velmi snadné. Stačí se přihlásit v naší zákaznické zóně a aktivovat tuto službu.

Následně ji můžete sledovat na jakémkoli zařízení, které je schopné přijímat internetový signál (tedy na počítači, laptopu, tabletu i mobilním telefonu). Abyste ji mohli sledovat i na televizoru, je ve většině případů zapotřebí set-top box. Výjimkou jsou některé chytré televize (SMART TV), u kterých set-top box již není třeba