Pokud budete chtít využívat klientský účet, měli byste vědět, že každému zákazníkovi bylo přiděleno „Uživatelské jméno a heslo’. Bez něj se do Vašeho účtu nedostanete. Nemáte-li je, můžete si přístupové údaje nechat zaslat pomocí formuláře nebo kontaktujte HOTLINE.

Pokud přihlašovací údaje máte, pak se můžete k účtu přihlásit z libovolné stránky našeho WEBu (vpravo nahoře odkaz Zákaznická zóna).

Uživatelský účet se skládá z několika záložek. Rychlý přehled’, ‘Vyúčtování’,’ Nastavení účtu’, ‘Přidat novou službu’ a ‘Odhlásit se’

V záložce Rychlý přehled jsou informace o všech Vašich aktivních smlouvách, statistiky přenosu dat, možnost aktivace Sledování TV, případně je zobrazen Váš dluh.

V záložce Vyúčtování si můžete stáhnout kopii Vašich faktur. Případně pokud u Vašich smluv evidujeme dluh, můžete částku zaplatit ihned online kartou nebo převodem pomocí platební brány PayU.

V záložce Nastavené účtu je možné si prohlížet a upravovat část údajů ze smlouvy.

A na závěr v záložce Přidat novou službu můžete požádat o zřízení nové služby vybráním služby z nabídky. Po vybrání služby nezapomeňte kliknout na tlačítko Odeslat dole pod tabulkou.
O zřízení budete informováni mailem.

Pro ukončení práce s klientským účtem použijte odkaz Odhlásit se.

Pokud máte ke klientskému účtu nějaké připomínky nebo náměty, sdělte nám je, rádi se jimi inspirujeme pro další vylepšení našich služeb.