Kde najdu popis datových rozhraní?

Pavel Ježdík , 1.Říjen.2017

Rozhraní veřejné komunikační sítě jsou uveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup – Popis datových rozhrani

Díky čemu internet od Eurosignalu nepadá?

Pavel Ježdík , 16.Prosinec.2015

Neustále investujeme do modernizace naší sítě a veškerého využívaného vybavení. Naše sítě jsou připojeny přímo na vysokorychlostní optické okruhy. Dbáme na to, aby byla vždy zajištěna co nejlepší latence – odezva a volná kapacita všech linek. Jako jedni z mála poskytovatelů máme zokruhovanou síť a využíváme několik propojů do internetu.

Naše vysílače a přípojné body mají zálohované napájení elektřinou minimálně na dobu 8 hodin.

Jaké je mé nastavení SMTP serveru?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Údaje k nastavení SMTP serveru ke svým účtům elektronické pošty by Vám měl předat Váš provozovatel emailové schránky.

Nejde mi otevřít příloha s fakturou. Co s tím?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Faktury jsou rozesílány ve formátu PDF. K jejich otevření je potřeba mít nainstalovaný například program Acrobat Reader stáhnout zde.

Pokud v email fakturu neobsahuje vůbec, můžete si ji stáhnout po přihlášení do zákaznické zóny.

Mám linku 10Mbit a při downloadu nestahuji rychleji než 1,19 MB/s

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Zde je rozdíl v uváděných jednotkách (bity a Byty).

Pro převod mezi nimi platí vztah 1B (Byte) = 8b (bitů).

Při rychlosti 10Mbit tedy můžete stahovat data až rychlostí 1,192MByte/s neboli 1192kB/s.

FUP – Fair Use Policy

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Pravidla Fair Use Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny připojené uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat může být rychlost přenosu dočasně snížena.

Od 1.4.2008 bylo toto omezení v naší síti zrušeno.

Jakým způsobem lze reklamovat služby a kdy se reklamace projeví?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Reklamovat služby lze pouze písemně a to na adrese: Družstvo Eurosignal, Roháčova 23, Praha 3, 13000 nebo emailem na adrese: internet@eurosignal.cz. Pokud bude reklamace oprávněná, odečte se poměrná část z Vašeho pravidelného poplatku, a to zpravidla v následujícím zúčtovacím období.

Co vše a kdy platím?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Po instalaci zařízení je uživatel povinen uhradit instalační poplatek a kauci ve výši platby za jedno zúčtovací období. Kauce bude uživateli vrácena po skončení tohoto smluvního vztahu. Uživatel je dále povinen uhradit poměrnou část pravidelného poplatku od data instalace do konce prvního zúčtovacího období. Služba začne být uživateli poskytována po uhrazení těchto poplatků. Dále je uživatel na konci každého zúčtovacího období povinen platit pravidelné poplatky podle uzavřené smlouvy.

Faktura – daňový doklad – bude uživateli zaslána elektronickou poštou neprodleně po skončení zúčtovacího období. Na žádost uživatele může být faktura zaslána v papírové podobě prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. V takovém případě bude poskytovatel účtovat náklady na zasílání podle aktuálního ceníku. Nedoručení faktury nemá vliv na povinnost uživatele uhradit částky za poskytnuté služby. Výši dlužné částky a další údaje potřebné k provedení úhrady si může uživatel vyžádat na zákaznickém telefonním čísle poskytovatele. Pravidelné poplatky je uživatel povinen uhradit na bankovní účet poskytovatele nejpozději do deseti dnů od ukončení zúčtovacího období.

Jak objednat službu?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Službu si můžete objednat:

Jak pracovat s klientským účtem?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015

Pokud budete chtít využívat klientský účet, měli byste vědět, že každému zákazníkovi bylo přiděleno „Uživatelské jméno a heslo’. Bez něj se do Vašeho účtu nedostanete. Nemáte-li je, můžete si přístupové údaje nechat zaslat pomocí formuláře nebo kontaktujte HOTLINE.

Pokud přihlašovací údaje máte, pak se můžete k účtu přihlásit z libovolné stránky našeho WEBu (vpravo nahoře odkaz Zákaznická zóna).

Uživatelský účet se skládá z několika záložek. Rychlý přehled’, ‘Vyúčtování’,’ Nastavení účtu’, ‘Přidat novou službu’ a ‘Odhlásit se’

V záložce Rychlý přehled jsou informace o všech Vašich aktivních smlouvách, statistiky přenosu dat, možnost aktivace Sledování TV, případně je zobrazen Váš dluh.

V záložce Vyúčtování si můžete stáhnout kopii Vašich faktur. Případně pokud u Vašich smluv evidujeme dluh, můžete částku zaplatit ihned online kartou nebo převodem pomocí platební brány PayU.

V záložce Nastavené účtu je možné si prohlížet a upravovat část údajů ze smlouvy.

A na závěr v záložce Přidat novou službu můžete požádat o zřízení nové služby vybráním služby z nabídky. Po vybrání služby nezapomeňte kliknout na tlačítko Odeslat dole pod tabulkou.
O zřízení budete informováni mailem.

Pro ukončení práce s klientským účtem použijte odkaz Odhlásit se.

Pokud máte ke klientskému účtu nějaké připomínky nebo náměty, sdělte nám je, rádi se jimi inspirujeme pro další vylepšení našich služeb.