Jak mohu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

, 24.Říjen.2017

Ano, převod smlouvy je po dohodě možný.

Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a kontaktní údaje nového zákazníka a tarif, o který má zájem.

Jaká je technická specifikace optického připojení k internetu?

, 24.Říjen.2017
  • Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. Podívejte se na naši nabídku a vyberte si tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.
  • Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie GPON
  • Každá optická trasa je monitorovaná až k uživateli
  • Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
  • Bez FUP (bez omezení dat)
  • Agregace 1:10
  • Služba je předávána na ethernetovém kabelu – konektor RJ-45

Stavím dům a chci optiku. Co mám připravit?

, 15.Červenec.2017

V okamžiku započetí výstavby rodinného domu je třeba za pilířem napojit mikrotrubičku o rozměru 10/6 mm, která musí být nepřerušeně dotažena a zakončena v technické místnosti nového rodinného domu. V tomto místě bude umístěno koncové zařízení optické trasy (media konvertor), které potřebuje napájení 220 V. Z této místnosti doporučujeme natáhnout datové rozvody CAT5E a vyšší do jednotlivých místností rodinného domu, kde do budoucna plánujete počítač, televizi nebo telefon.

Jsme připraveni poskytnout Vám odbornou a technickou spolupráci při realizaci optické přípojky včetně potřebné mikrotrubičky pro Váš dům.

Z praxe se ukázalo, že optická přípojka výrazně zvýší hodnotu Vaší nemovitosti, proto je důležité tuto přípojku včas dotáhnout do domu, aby se předešlo možným technickým komplikacím.

Mohu využívání internetového připojení od Eurosignalu přerušit?

Pavel Ježdík , 16.Prosinec.2015

Pokud s námi už nemáte dohodnutý pevný závazek, můžete využívání služby podle potřeby přerušit. To se může hodit, když jedete například na delší dobu mimo domov. Nejkratší doba přerušení je 1 měsíc, maximum je 1 rok. A je pro vás zcela zdarma.

Mohu si během užívání internetového připojení změnit tarif? A jak?

Pavel Ježdík , 16.Prosinec.2015

Ano, změna tarifu není vůbec problém. Můžete si jej nastavit po přihlášení v zákaznické zóně.

Změnu je případně možné provést také prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a tarif, o který máte zájem. My se o vše ostatní postaráme.

Tarif lze upravit po dohodě kdykoli v průběhu měsíce zpravidla k 1. dni následujícího měsíce.

Je internet od Eurosignalu neomezený?

Pavel Ježdík , 16.Prosinec.2015

Ano. Jediné omezení internetu od Eurosignalu spočívá v omezení maximální rychlosti, které zavisí na vámi vybraném tarifu. Pokud si ale zvolíte tarif odpovídající aktivitám, kterým se na internetu věnujete, nebudete omezeni vůbec ničím.

Mám problémy s připojením, co mám dělat?

Pavel Ježdík , 30.Listopad.2015
  • Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
  • Používáte-li bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru a zda ho máte aktivní (kombinace funkčních kláves, tlačítko nebo spínač na notebooku).
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
  • Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za 15 sekund opět připojit napájení jednotky. Po cca 50 sekundách zkuste připojení znovu.
  • Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – přítomnost virů, spyware a jiného škodlivého software.

Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte naši Hotline na čísle 227 031 811 nebo 775 330 949, kde Vám mohou naši technici poradit, případně objednat návštěvu technika, který problém vyřeší.